Deletedmom8373 Kızlaaar 11. hafta nasıl geçiyor. İkili taramaya giden var mı? Ultrasonda nasıl görünüyor minnaaklar ? Durumlar nasıl ? 🫶
Pijamaskeliler Deletedmom8373 10+4 um çarşamba kontrol en son 8 de gordum zaman hiç geçmiyor yaaa ben gayet hamile değil gibi geçiyor arada bi kaşık ağrısı sağlı sollu göğüs sızlamasi da arada bi bazen kokular garip geliyor değişik 3 gündür midem yanmıştı mesela böyle gecio şimdilik
Deletedmom8373 minismom Bende salı sağlıklı haberini alsam yeter ikili taramada pek gözüm yok ayın 30 undan beri göremedim minnoşumu belirtiler bi gidip bi geliyor insan panik oluyor 🤭
minismom Deletedmom8373 sen yine yeni gormussun sayılır ben 1 aydır gormedim arife gnu lekelenmem oldu doktora yetisemedim acile gittim ordaki doktorda gıcık biriydi direk yatıs dedi bende yatmaya gelmedim bebegim iyimi ogrenmeye geldm dedim oylelikle baktı kalp atısı war dedi ama dinletmedi bebek kasıga dusmus dedi bide nasıl oluosa bebegi gostermedi benimde icim icimi yio ama zor dayanıorum napayım icimi ferah tutmaya calısıorum
minismom Deletedmom8373 panik oldukca daha kotu seyler olur belirtiler bi gelip bi gidiomus stn normalmis benm 1 hafta bulantım kusmam yoktu bi o zaman endiselenmistim yine geri geldi insallah iyi haberler alırız artık gittigimizde
Deletedmom8373 minismom telaşlanma kuzum acil doktorları çok ilgilenmiyor bazen. Pazartesiye ne kaldı şurada görürsün rahatlarsın 😍
ssuullaa Ben de ultrasona göre bugün 11 haftalık oldum ama programa göre 12 haftalığım. Sizin de böyle değişiklik var mı kızlar
HanifeZuzu 11+2 bulantılar hat safhada🥺pazartrsi ikili tarama testimiz var güzel haberler alırız inşallah🤲🏻
minismom Deletedmom8373 aynen canım az kaldı stn ilk gunler daha endiseliydim ama smdi biraz daha iyiyim
Deletedmom8373 Rukiye24 bende Çarşamba gidiyorum 11+6 oluyorum gidelim de görelim artık video çekmek istiyorum bu sefer böyle olmuyor özlüyor insan 😍
SumN Benim 11. Haftaya kadar iştah kesilmem yoktu , bu hafta iştahsızlık ve bulanti daha şiddetli olmaya başladı 😔 Herkes bu haftalarda rahatladım diyor fakat bende tam tersi oldu bulantının yanında şiddetli kasık ağrısı rahatsız eden şeyler şuan 😔
Pijamaskeliler SumN 11 haftaya girdim bu zamana kadar rahattım bulantım açken oluyor tek yiyince gecio en son 8 de gordum caramaba kontorl var içim içimi yiyor tek tarafli sağdan kendini belli eden ağrı oluyor ve bacağıma vurup ağrıtıyor yükseğe kalkıyorum gecsin goguler büyük arada biz sızlıyor uçları başta daha fazla işi 2 arkadaşım hiç kusması olmamış biri doğurdu çok rahat yaşadı digeide az kaldı rahat doğum yapacak