38+3 🙋🏻♀️ Çarşamba günü çatı muayenesi oldum. Henüz yumuşama yok ama doğum için uygun dedi. Rahmimi uyardı sancılar başlasın diye ama ne gelen var ne giden🤦🏻♀️ Bebiş desen olmuş 3600 2 hafta önden gidiyor. 4 kg yu geçmeden bi doğursaydık hayırlısıyla