yigitinannesiiiii Crnn_1 Bu şekildeydi benim tırtılım😍😍😍11.haftada şeklini almışmıştı elleri ayaklar vs
Eldgrn yigitinannesiiiii maşallah rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ♥️ 8+2 yim bende 11. Haftada gidicem daha doktora ne güzel büyümüş öyle ya maşallah
Busegul01 Çoook tatlı 🥰 bizde 8+4 üz haftaya kontrolümüz var 9. Haftada bende merak ediyorum görüntüsünü 😍 Rabbim sağlıkla Almayı nasip etsin kucağımıza 🤲 zamanda hiç geçmiyor sanki değilmi
yigitinannesiiiii Eldgrn Crnn_1 Busegul01 amin inşAllah Canım sende sağ sağlim kavuşursun bebişine inşAllah ♥️zaman hızlı geçiyor valla daha dün gibi o günler şimdi 26 haftalığız kocaman olduk kıpır kıpır durmuyoruz içerde hiç🥰🥰
Eldgrn Deletedmom83940 🤣🤣🤣 bende açmaya çalışıyorum elleri ayakları belli oluyor ah zaman geçse de bizde çabuk görsek kıpır kıpır halini
Minikbebegim1999 Deletedmom83940 bende 10 haftalik oldum geçen 9 haftalıkken gittiğimizde eli şekli belliydi cok tatlı görünüyor anne kuzulari🥰 maşallah
Eldgrn Deletedmom83940 oy maşallah sağ salim bizde görelim o günleri sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🥰🥰
Ada-1712 Moco_44  benim miniğimde bu şekilde 7+5 burada 😅
Eldgrn Ada-1712 oy maşallah ya burda da belirgin artık ben en son 7+1 de gittim bı o var burda gördükçe mutlu oluyorum 8+2yim 11 haftaya kadar sıkıcaz disimizi