Selin13 Allah razı olsun, aminn. Benim oğlum çok güçlü, bunu yeneceğiz. Dualarınızı esirgemeyin bizden. 🙏🏻 Buradan hepinizin işine yarayacak güzel bir sayfa paylaşıyorum. O gece eşimi bu sayfa sayesinde nişanım geldiğine ikna ettim, aksi durumda boş yere telaş yaptığımı düşünecekti.
http://www.dogummelegi.com/dogum/dogum-nasil-baslar-nisan-gelmesi/
Bu sayfada nişanın illa pembe, kanlı, kahverengi olması gerekmediğini; normal akıntı gibi pat diye peçeteye gelebileceğini görseller sayesinde anlayabiliyoruz sevgili anneler, dilerim sizlere de referans olur bu sayfa. Ben o sabah bu görsellerden kendiminkini görünce evet bu işte diye eşime gösterdim. Hiç panik yapmadım, suyumdan sonra zaten banyoya gittiğimde pembeli kan damlalı nişan diye tanımlanan durumu da yaşadım. ☺️