duru_pars Biraz sohbet edelim nasıl gidiyor hamilelik :) benim gittikçe zorlaşmaya başladı su BİLe içsem karnım davul gibi oluyor karın ağrılarım var sürekli ve nefesin kesiliyor ara ara hızlı nefes almaktan yoruluyorum . 5 kilo aldım şimdiye kdr
Ezgi2727 duru_pars benimde 25+2 :) birde grip oldum maalesef biraz zorlamaya başladı. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah.
nurcanqx duru_pars 34+4 artık çok zorlanıyorum aşırı kasılmalarım oluyor bebiş kendini çok topluyor ve ara sıra yalancı sancılar gelip gidiyor birde nefes darlığı var tabi 😊
northandmother duru_pars 31+1 iz tamı tamına 18 kilo almışım yatarken bile yoruluyorum aşırı ödem tuttu vücudum devamlı bir kasilma kasık ağrısı beni mafediyor ama çok şükür hayırlısıyla günümüzü bekliyoruz
Mlkysf duru_pars 30+1 den selam olsun🖐 9 kilo ile yola devam ama zar zor ite kaka gidiyoruz iste geceleri huzursuz bacak sendromu yaşıyorum uyuyamıyorum sıcaklar dersen o biçim Allah yardımcımız olsun 🥲
duru_pars Ezgi2727 ay geçmiş olsun canım bu mevsimde grip te ayrı zor geçer ya Allah yardımcın olsun . Yemene içmene dikkat et diyecem de olmuyor walla 😅😃😄😃😄
duru_pars northandmother rabbim acısını göstermesin sağ Salim kucağına alırsın umarım 🥰bu kdr zaman geçtiyse bundan sınra da geçer Allah’ın izniyle
DemirinAnnesiiii duru_pars 33 +3 olduk oğlum ile şuana kadar 14 kilo aldım ödemim var geceleri genelde bel ağrım oluyor ve çok fazla oturunca kuyruk sokumu ağrım oluyor
Melisa0002 DemirinAnnesiiii kuyruk sokumu bende de çok fazla ağrı yapıyordu, doktorum “bebek sinirlere baskı yapıyor, o nedenle ağrıyor” diye bilgilendirmişti. Ama belim yine ağrıyor. Bel, bacak, bazen kasıklar 33+1
northandmother duru_pars amin canım benim Rabbim cümlemize sağlıkla doğum yapıp çocuğumuzu büyütmeyi nasip etsin inşallah 💙
Mlkysf duru_pars bende bu haftaya kadar olmamıştı hiç ama bu hafta istisnasız her gece yaşıyorum işkence gibi gözümden uyku akıyor uyuyamıyorum sabaha kadar magnezyumda kullanıyorum ama insaallah geçer artık
rkyycbnn duru_pars slmlar yarın 31. Haftaya girecrgiz hayırlısıyla su anlık Bi sıkıntımız yok sadece fazla ayakta durursam belim agrıyo onun dışında iyiyim
izobellaaa-_- duru_pars bende 28+2 ama hiç belirtim yok sadece bebek aşırı hareketli birde karnım eskiden daha büyüktü gazdan vs git gide küçülüyor
duru_pars izobellaaa-_- bende küçüldüğünü hissediyorum ay bak sen yazınca farkettim 😅😃😅😄😃😄sadece yemek felan yendiğimde patlicak gibi oluyorum
Babysharkk duru_pars yarın tam 33+0 olacağız. 15 kilo aldım 😂 garip bir şekilde hiç ağırlaştırmadı bu durum beni çok şükür yürümemde hareketimde sıkıntı yok karnımda pek büyük değil 😂 sadece son günlerde özellikle yürürken çatı kemiklerim ağrımaya başladı aşırı rahatsız edici değil ama korkutucu biraz 😂
Melisa0002 Babysharkk 7 kq aldım hamilelikte. Ne kadar fazla almak istesemde olmadı. Sebep, normal yemek yiyemiyorum mide yanmasından🤦♀️
izobellaaa-_- duru_pars canım ben yemeği bayağı kestim meyve yiyorum midem çok daraltıyor beni alttan baskı oluyor acıkınca falan meyve yiyorum yemek yediğim an kötü oluyorum doktor da zAten kilo alma deyip duruyo😂