Kızlar doğuramıyorum hiç de doğmayacak zaman geçmeyecek gibi hissediyorum artık 😂 39+1 deyiz aşırı ağır hissediyorum kendimi videolar izleyip doğumu başlatan hareketler mi yapmadım merdivenleri yan yan mı çıkmadım ananas suları mı içmedim tık yok 😂 salı günü tam 40 hafta oluyoruz gelmezse sezeryanla biz alcaz ama keşke sancılanıp gitsem şimdi hastaneye 😂 bana bi dua edin de doğurayım şu inatçı kızımı sağlıkla 😂❤️