___Havva27 kkubra25 bizdede durum aynı 36. haftamiza giricez dha dönmedik bazen kafasını bile hissediyorum 😆
Aybuke20 kkubra25 Kağan kocatepe nin açıklaması bende biraz önce izledim normal doğum istiyorum ama 38. Haftadan sonra biraz zor oluyormuş dönmesi [](https://)https://youtu.be/VkoyEehCGnE
ozlemtugra kkubra25 37 ve 38 de dönmemişti sezeryan işlemlerini hallettik 39+5 şu an kısmetse salı günü 40+3 te sezeryan olacak
Sevk123 kkubra25 daha haftanız cok erken ben 38 de gittiğimde hala baş yukarıydı 39 haftayım bugün gittim baş aşağı dönmüş