kkubra25 35.haftada YouTube da egzersizler vardı onları yaptım döndü. Normal doğum cok istedim yürüyüş pilates fazla kilo almamak ne gerekiyorsa yaptım. Egzersizlerle çocuk da döndü ama 39+2 de sezaryen oldu. Doktorum bebek cok iri çatın dar çıkmaz dedi açılma ya da sancım da yoktu (3600 doğdu), yani diyeceğim o ki boşver kısmetin sezaryense illa sezaryen oluyor zaten düşünmene gerek yok tadını çıkar 🙏🏻🧡