Benimde bir hafta geçti adetim geçen aylar da 3 tane test yoktum yok negatif eşim dedi kan verelim artık diye ben bekleyelim dedim ama sonra ikna oldum gittim kan testi yaptırdım 2 saat sonra çıkar dediler. Testin çıkmasına yarım saat kala lekelenme oldu test sonucunu öğrendim ve söküldüm resmen 😢 stres yapmayın beklentiye girmeyin kendinizi dinlemeyin, diyorum ama bu ay bat 16 Temmuz bekliyorum yine. Hayırlısı 🤲🏻