Selam kızlar çoğunuz bilirsiniz beni bat 4 temmuzdu bugun 14 Temmuz gelen giden yok adetim iki gün gecikince kan verdim 5,03 çıktı iki gün sonra tekrar verdim değer 4,03 e düştü yanı hamile değilim ama regl de olmadım rahim filmi çekilmiştim 15 Haziran’da ondan oldu galiba hiç bir belirtim de yok kabızlık ve bel agirisi dışında arada bir regl olmuşum gibi karnım agriyor oldum diyorum yok 🙁 tekrar kan vermek de istemiyorum damarımı bulamıyorlar kollarım mosmor oluyor 🙁sizce tekrar son bi kez kaset test alıp sonra adet söktürücü kullanmalı miyim?