Diren_kama Deletedmom_51 benimde bir boş gebeliğim ve düşüğüm oldu . Şuan 11 haftalık hamileyim. 3. Tüp bebek denemem. Benimde 8. Haftada kasıklarda ağrı adet olacak hissi oluyordu rüyalarımda hep adet oldugumu görüp durdum ama şuan yeni yeni geçiyor. Kanama lekelenme olmadığı sürece korkma hepsi normal
Deletedmom_51 Diren_kama Allah hayırla kucağına almayı da nasip etsin inşallah canım 🤲🏻 Çok şükür kanamam yok 6.haftada oldu bir gün başka yok çok şükür
busra14044 Eldgrn bende bugün böyle uyandım çok tuhaf 8+4üm bende mide bulantim da var kalbim sıkışıyor sanki bugun kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Bide 2 gündür çok hassaslastim ağlamak için bahane arıyorum, karnım kasılıyor ister istemez 🙄
Diren_kama Deletedmom_51 aminn sende inşallah hayırlı güzel haberle alırsın kucağına . Kanama lekelenme yoksa hiç korkma 😍
busra14044 Diren_kama öyle yapmaya çalışıyorum kendimi motive ediyorum bakalım bebeklerimiz sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
bluepoint Eldgrn bende 8+2 yim normalmiş kanama olmadığı sürece korkma dedi doktorum bulantım çok benimde kusmuyorum öğürmelerim oluyor😔😔😔
Eldgrn bluepoint yapacak bir şey yok canım her türlü başa gelen çekilir seve seve çekerim vallahi sağlıklı olsunlar da