Deletedmom_51 8 haftalık hamileyim karnımda bi gerilme, hafif ağrı, sol kaşıkta batma yaşıyorum Kızlar sizlere de oluyor mu ? Ya da benzer duygular yaşayan var mı?
Eldgrn Deletedmom_51 8+1 haftalığım bende batma hissi oluyor kasıklarda ağrılarım sol tarafta olur bu gün tuhaf bir hissiyat ile uyandım normalde bulantım yok hiç olmadı ama sabah sanki kusarsın sonrasında gelen bir ağrı acı olur ya öyle uyandım
Oznurcakir Deletedmom_51 aynı şekilde genelde solda batma oluyor gazım bide sanki o tarafta birikmiş rahat yatamıyorum soluma 🤦🏻♀️
Diren_kama Deletedmom_51 benimde bir boş gebeliğim ve düşüğüm oldu . Şuan 11 haftalık hamileyim. 3. Tüp bebek denemem. Benimde 8. Haftada kasıklarda ağrı adet olacak hissi oluyordu rüyalarımda hep adet oldugumu görüp durdum ama şuan yeni yeni geçiyor. Kanama lekelenme olmadığı sürece korkma hepsi normal
Deletedmom_51 sadett açıkçası korkuyorum ama çoğu yerde kese büyüdüğünden rahim bağları genişliyormuş o ağrı yapıyor yazıyor
sadett Deletedmom_51 bende agrı olmadığında yada bulantı olmadığında aynı duyguları yaşıyorum . Ama sabredip dua etmekten başka çare yok 😕 rabbım sağlıklı rahat bır gebelık gecırıp hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsın .
Deletedmom_51 sadett amin canımmm aminnn bu benim 4.gebeliğim inşallah sonu güzel olur.. midem bulanmıyor hiç başından beri.. ağız tadım yok sadece.
Selennm sadett ben 6 haftalık hamileyim her şey de çok iyi mide bulantısı çekmedim korkmayın illaki rahim genişliyor kese büyüyor bende de kaşıkta ara ara kramplar olup geçiyor stres yapmayın
sadett Deletedmom_51 benımde 3.gebelık .2 defa kuretaj olmak zorunda kaldım 🙁 ister istemez korkularım iilla oluyor
Deletedmom_51 sadett aynı ben de canım kalbi durdu hep kürtaj oldum.. bunda kan sulandırıcı falan kullanıyor musun
Deletedmom_51 Eldgrn Canım ben de su içince öyle oluyorum su içmek istiyorum ama içemiyorum bu yüzden :(
busra14044 Eldgrn bende bugün böyle uyandım çok tuhaf 8+4üm bende mide bulantim da var kalbim sıkışıyor sanki bugun kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Bide 2 gündür çok hassaslastim ağlamak için bahane arıyorum, karnım kasılıyor ister istemez 🙄
bluepoint Eldgrn bende 8+2 yim normalmiş kanama olmadığı sürece korkma dedi doktorum bulantım çok benimde kusmuyorum öğürmelerim oluyor😔😔😔
Eldgrn Deletedmom_51 sersem gibiyim normal de halsizlik olurdu şimdi kolumu kaldıracak Halim yok mala döndüm
Deletedmom_51 Eldgrn ay bugün ben de öyleyim ya.. bi de uzaktayım evimden halim yok cumartesi yola gidicem inşallah düzelirim
Eldgrn Deletedmom_51 Allah’a şükür ben hiç yerimden oynamadım evdeyim valla Allah kolaylık versin canım yol da sıkıntı valla
Deletedmom_51 Eldgrn Amin canım 15 saatlik yola geldim ama sen bana sor ayaklarım davul oldu ailemi görmeye geldim, cumartesi de geri dönüş bakalım Allah büyük 🤲🏻
Eldgrn Deletedmom_51 ah anam kız naptın sen oyyy ben buradan 5 saatlik yola gitmedim sen diyosun 15 aile olunca işler değişir tabi ben gitmek istemiyordum Bahanem oldu birazda valla Allah yardımcın olsun yavrum 🥰
Deletedmom_51 Eldgrn sorma bacımm😂 çok güzel geldi onları görmek ama dönüşüm nasıl olur Allah bilir 😂
Deletedmom_51 Eldgrn tabi kuzum uzağız çok her zaman gelinse hamileyken gelmezdim ama burnumda tüttüler artık ☺️