CansuDRY Vicibici Şekeri ve şeker içeren beyaz un, makarna, pirinç, patates, karpuz vb. gibi şeyleri beslenmenizden çıkarırsanız kilonuzu korur sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz.
hukukcuanne_06 Vicibici evet hamur işi kızartma ve tatlıyı azalttım rahatlattı, sizin de öyle olur inşallah 😇
Yarenn92 Vicibici dikkat edicez mecbur ben daha 3 buçuk aylığım yoksa kilom alıp başını gider sonrasında vermeside zor oluyor hamilelikten önce diyet yapmıştım 10 kilo kadar verdim neredeyse yine eskiye dönücem 🙈
Ankarahanimefendisi Vicibici 60 ile hamile kaldım bulantı yüzünden 54 e kadar düştüm şimdi 61 oldum yeniden🤷
Vicibici Ankarahanimefendisi sanırım gebe kaldığımız kilo ile hesaplanıyor 1 kilo almışsınız gbi düşünün bence güzel ☺️
Gfs Vicibici bu haftalarda aynı şey bndede oldu 2 haftalık tatilde 3 4 kilo birden aldım ama çok takmamak lazım bende 59 la hamile kaldım şuan 66 lardayım dahada alıcak gibi duruyorum ama dışarıdan çok belli olmuyo kilo aldığım oyüzden umursamıyorum doğumdan snra düzenli Bi spor ve beslenmeyle çok rahat verilir kilo bu hamileliğinin tadını çıkart 😀
Vicibici Gfs İnşallah 🙏🏻 Sizlerle dertleşmek iyi geldi teşekkür ederim sağlıkla geçsin bu süreç tek isteğim o ❤️
Yarenn92 Vicibici bende aynı şekilde masaya oturmadan kendime diyorum çok yeme masadan kalkınca yine kaptırmışım 😀
inciprenses Vicibici benim ilk gebelikte öyle olmuştu. 22. haftamda birden +2 kilo görmüştüm ödemdir geçer dedim dikkat de ettim ama gitmemişti artarak devam etmişti. Bu gebelikte dikkatliyim almadım kilo
Yarenn92 Vicibici bende yiyorum yiyorum 2 saat geçmiyor tekrar acıkıyorum ondan mı oluyor acaba kilolar gece de aynı şekilde uyanıp mutfakta buluyorum kendimi 😀