Vicibici illa kilo alacağız. Ama sağlıklı almak önemli bence. Bende çok dikkat ediyorum kiloma. Bayramda da abartmamaya çok dikkat ettim. Aşırı derece tatlı yemedim mesela. Bir iki sefer yedim. Çünkü dikkat etmezsem kesin kilo alırdım bayramda. Her gittiğim yerde evde tatlı yiyerek. Normal beslenmeme dikkat ediyorum. Canım bişey isterse yiyorum elbette. Asla kendimi diyette gibi kısıtlamadım. Sadece abartmıyorum yerken. Ama bol su tüketiyorum. Günlük en kötü yarım saat bile olsa yürümeye çalışıyorum. Sabah kahvaltı da yumurta, peynir, salatalık falan yiyorum. Ekmek yok. Öğlen ara öğünlerde yoğurt, meyve ve kuru yemiş gibi şeyler tercih ediyorum. Akşam da normal yemek yiyorum evde ne pişerse. 8 den sonra bişey yemiyorum. Doktorum kesinlikle yasak demişti. Sadece çok acıkırsam eğer yoğurt bir porsiyon meyve yiyorum. Ekmek hamile kalmadan önce de hiç yemiyordum zaten yine öyle. Hamur işi falan çok tüketmiyorum. Direkt kilo ve ödem yapıyor bence. Tatlı çikolata tüketimim çok çok az sınırlı. Dışardan da öyle pek sık yemiyorum. Genelde bunlara dikkat ediyorum bende