umraanbrs Çok şükür hayırlısı ile kucağına alırsın. Bizde eşim çok çok istiyordu sanırım o daha çok kafasına takıyordu, bende senin gibiydim çok rahattım hep hayırlısıni diledim hiç bir zaman neden olmuyor diye sorgulamadım.
Yarın tekrar kan vericez. Haftaya biz tatile gidiyoruz önceden planlamıştık bu zamana denk geliceğini düşünmedim ama doktorum önermiyor riske atmayalım tüp bebek ilk aylarda herzaman risk taşır ve geriye bir embriyomuz var diyor. Havuza denize girmem dedim ama uzun yol yapıcaksın ve corona tekrar çoğaldı diyor. Yarın tekrar konuşucağız. Ben rahat olmak istiyorum, olursa her yerde birşey olabilir diye düşünüyorum. Eşim tabiki daha titiz bu konuda hoca ile konuşucak tekrar ama Hoca tavsiye etmiyorum ben olsam riske atmam dedi.☺️Biraz kafam karıştı ama ben tatilimin tadını çıkarmak istiyorum…😄