Guld3niz Ben transferden sonra
30-40dakika falan yattım sonra taburcu oldum. İki gün evde yattım fazla bişey yapmadım. Üçüncü gün işe başladım üç gün çalıştım(anaokulunda). Neyseki sonra okul tatile girdi, ilk iki gün dinlendim sonra normal hayatıma devam ettim. Tabiki hareketlerime dikkat etmeye çalıştım ama bazende unuttum.
İnşallah positiv sonuç alırsınız.😍
Rahat olun ben çok rahattım.