Nurakk_1 ben 37 yim yeni tamamladım. Aslında 35 de başlamıştım ama illaki eksiklikler oluyor sonradan aklına gelenler oluyor yeni aldiklarin oluyor çevreden gelen hediyeler falan herşey elinin altında hazır olsun ama bence hemen çanta yapıp kenara koymayın çünkü ben bikac kere boslattim o çantayı 😄eşyaları 35 e kadar hazır olursa çantaya koymak 10 dk almıyor zaten. Bir de ben çok minimalist tutmaya çalıştım. Bir iki günlük eşya aldım yanıma ihtiyaç olursa eşim alır gelir evden zaten yanımda yük etmeye gerek yok bence. Kendim için bir gecelik ve bir pijama takımı, İki iç çamaşırı iki çorap, birer emzirme atleti ve emzirme sutyeni( temmuz-agustos ayinda İzmir sıcağında giymeyi pek düşünmüyorum yine de ihtiyaç olursa diye koydum) bir de plastik terlik. Hastanede sordum biberon ve emzik kesinlikle istemiyorlarmis onları almadım bile ihtiyaç olursa eczanelerde herşey var zaten. Bebiş için ise 3 takım hastane çıkışı koydum, iki takim da sadece alt üst koydum yedek. Kısa ve uzun kollu citcitli badi bulundurdum çok sıcak olursa bebekler rehavetten uyuya kalabiliyorlarmis. İki tane tek kat muslin örtü koydum, bir pamuklu ve bir tane de çift katlı muslin battaniye koydum belki üşür diye. İki gün için toplamda 20 tane bez ,1 ıslak mendil ve 4 tane ağız mendili ve bir rulo havlu kağıt koydum. Sonuç olarak bebeğe koca bir sırt çantası bana bir poşet yetti.😄 Annelik böyle bişey herhalde kendini bir poşete sığdırıyorsun da bebise 10 takım götüresin geliyor.😄 Doğumdan sonra tecrübelerime göre listeyi güncellerim. Şimdilik faydası olmuştur umarım 🙏🤗🥰 Sağlıkla dünyaya gelsinler.