Nurakk_1 Merhabalar hanımlar. 2 gün sonra 28 haftalık oluyoruz. Bu yüzden 28.haftadayız varsayaraktan çanta hazırlığına, yıkama ütüleme işlemine kaçıncı haftada başlamalıyım sizce? Sizler ne zaman hazırlamıştınız, neler koymuştunuz🤗
Aloneanqel Nurakk_1 ilk bebeğime 23 haftada yıkama ütüleme yerleştirme yapmıştım. Herşeyi hazırdı 29 a kadar. 29 da hastane çantası yapmıştım hem bebeğime hem kendime 1 valize sadece. Vee iyi ki yapmışım dedim. O kadar halsiz kaldım ki 30 dan sonra çok ağırlaşmıştım. Eğilip bükülemiyordum çok şişmiştim. 38+5 de spinal sezaryen olmuştum geçen yıl şubatta. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Ekim 20 gibi doğumum inşallah. Yine 29 da hastane çantası hazırlayacağım. Bazen unuttuğum oluyor son haftaya kadar koyuyorsun hatırlayıp iyi oluyor. Şimdi annemlerdeyim bayram için geldim, 25 haftalık hamileyim eve gidince yıkayıp ütüleyip dolaba yerleştireceğim. ♥️
Deletedmom73711 Nurakk_1 Ben 29+3 haftalık hamileyim ama serklajlı olduğum için Allah korusun erken doğum riskim var bu yüzden cuma-cumartesi kıyafetleri yıkayıp pazar ütülemeyi düşünüyoruz, eksiklerim bitmişti ama kendi pijama takımlarımda emin olamadığım için yeniden bakıcam ve en geç 31+0da nasipse çantamız da hazır olur diye düşünüyorum
Mysaa Nurakk_1 ben 35 olucam birkac gün sonda dün yıkadım camasırları ayrı ayrı paketleyip koyucam çantaya . Aslında size baglı kendinizi ileriye doğru iyi hissediyorsanız biraz daha bekleyin yok ben gittikce halsizlesşiyorum diyorsanız da yapın 😊
Nurakk_1 Aloneanqel Haklısınız şimdiden aşırı agırlaşmaya başladım bende🥴ben şeyden endişe ediyorumm kıyafetlerin kokusu gider mi nasıl olur o tedirgin ediyo beni hani😑
Nurakk_1 Aloneanqel 1 valiz sadece diye belirttiniz ya sanırım az ve öz çanta hazırladınız. Neler koymuştunuz paylaşabilir misiniz fikir olsun🤗Birde doğum şekliniz neydi kaç gün yattınız malum koyulan şeylerin sayısı biraz buna da bağlı ya hani 💕
Ilkhayat Aloneanqel çantaya neler koyuluyordu ben unuttum herşeyi ya size zahmet olmazsa neler koyuluyor yazarmisiniz ben ilkinde düşük atlatmistim arkadaş hazirlamisti daha alisverisede gitmedimde
Abcd12 Aloneanqel bişey sorucam size ben 20 haftaligim dünden beri karnım çok gergin hani gazın olurda siser ya öyle ağrım çok az göbeğim ve çevresinde sadece ağrı da değil aslında normal mi doktoruma gitmelimiyim
Nurakk_1 Deletedmom73711 31-32 haftada herşeyi bitirmiş olmak ideal o zaman.☺️Haklısınız son anda eksik olan olur hemen bitti deyince bitmeyebilir.🥰
Semihagedik59 Deletedmom73711 bende 22 haftada yeni serklaj oldum siz kaçıncı haftada oldunuz nasılsınız nasıl geçiriyorsunuz günlerinizi
Rumsa Deletedmom73711 merhablar bende serklajlıyım 28. Haftaya giricem bende iki gün sonra benim ilk gebeliğim hiçbir şey almadım henüz geç mi kaldım valiz hazırlamaya başlamalımıhım siz neler yapıyorsunhz nasıl geçiyor serklajlı olarak 🌸
Nurakk_1 Mysaa öneriniz için teşekkür ederim 🥰 İşte insan kestiremiyor kii nasıl olunur. Mesela 3 güne kadar çok çok iyiydim 3 gündür aşırı halsizim rahatsızım 🥴zaten vakit yanaştıkça korku heyecan herşey sarmaya başladı..😑
northandmother Nurakk_1 ben tüm kıyafetlerini Dalin toz deterjan la yıkadım sonrasında dolabına güzelce dizdim dolaba 3 kalıp da Dalin sabun koydum dolabın kapagini açınca bebek kokusuyla doluyor oda mükemmel dedikleri gibi kıyafetler de de rshatsiz edici koku olmamış oluyor bebekler için çok iyi değil çünkü
star3star Nurakk_1 ben green clean bebek deterjanını ve yumuşatıcısını aldım.inanılmaz hafif ve hoş bir kokusu var tavsiye ederim
asraca Nurakk_1 en hafif koku bile iyi değil zaten heleki verniksli bebek ilk 24 saat vs çok önrmli bişey olmaz ama işi sağlama almak gerekir elerjik bebek çağ hastalığı Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 32 olduk hala yapacagım yıkadım ama 2. gün ütüye geçicem hazırlaklar tamam ütüleme paketleme kaldı tek büyük çocugum rahatsız vs yogunum da 😔
Mysaa Nurakk_1 anladım canım o zaman 30 lu haftana girince yıka hazırla sonuçta temiz temiz kalıcaklar birşey olmaz 😊😊
Nurakk_1 acemianneee_31 o zaman ağır yavaş 28 den sonra yıkama ütülemeye başlayıp 32 den sonra çanta hazırlığı ideal sanırım🥰 teşekkür ederim 🥰
Nurakk_1 Mysaa evet öyle yapayım bari💕geri kalan eksikleri halledeyim 30 a kadar sonra başlayayım🥰 Teşekkür ederim🥰
Oylumbaska Nurakk_1 benim 28 haftalık şuan tüm kıyafetleri yıkandı ütülendi ama ikiz olduğumuz İçin erkenden bitirdim. 🥰🥰🥰
Nurakk_1 Oylumbaska hepimizin yavrularını Allah’ım bizlere bağışlasın 🥰sizin işiniz X2 tabi bizlere kıyasla yorucu🤗😂Allah kolay versin☺️
Qnl Oylumbaska merhaba rahat mısınız ikiz hamileliği nasıl oluyor ilk haftalarda bulantı oldu mu birde