Yarrentasann şans kuzum Bnm çevremde var yapan memnunlardı ama ben yapmam Bnm için hastane değil doktor önemli ilk kızımı özelde yaptım çok güzel geçti spinal sezeryan olmustum ekip doktorum çok iyiydi ama suan o doktorum yok olsa 1.5 saatlik yol çekip yine onda yapmak istiyorum sımdı çevremden bakıyorum 02 agustosta bir doktorla tanısıcazzz bakalım inş bilgili beni böyle aydınlatan bir doktora denk gelirim cümlemiz inş🌺 Bnm devlet serüvenimmm hiç iyi olmadı Bnm olmadı diye olmıcakkk anlamında değil Allah kalbine göre versin💕🌺