@“Yarrentasann” ben sizi korkutmak istemem ama benim gittiğim hastane berbattı. Eğer istanbulda yaşıyosanız sakın okmeydanı cemil taşçıoğlu hastanesine gitmeyin. Normal doğum yaptım, 2 gün tek kaldım hastanede. Refakatçı almadılar yanıma rezaletti.🙄🥺