miraninannesii Izm123 benim bebeğimde 24 haftada baş assagi donmusdu şuan 35 haftaligim hala aynı pozisyonda canm bir sıkıntı olmadı çok şükür
Aslhnklk Izm123 Ay bizimkisi en başından itibaren başı altta😂 korkma bişey olmaz hatta senin normsl doğum istiyosan ve böyle giderse pozisyon alması kolay olur