2022Mom2022 o zaman çiş yapmanın da bebeğe zararı var , yemek yemenin de , uyumanın da 🤣 abi ne saçmalık ya . Bu kadar kolay mı bebeğe zarar vermek kaç kat rahim göbek icinde sıvıyla korunuyor. Kanser annelerin bebeklerine bişey olmuyor ya. Dünyada bi sizin bebeğiniz var gibi gereksiz korumacı stresler yapıp durmayın.