Herkese merhaba kızlar benim 2. Hamileliğim ve şuan 30+4 haftalığım. Doğumdan ilkine göre nedense daha çok korkuyorum çünkü ne yaşayacağımı biliyorum ve ilk doğumum biraz zor geçti. Şimdi tecrubeli annelere sormak istiyorum; ikinci dogumlariniz nasıl oldu, nasıl ilerledi, kaçıncı haftada oldu lütfen bilgi verir misiniz 😊