Obirgebe canım günlük yarım litre süt içerdim. Bazen dayanamayıp 1 litreyi bulduğu da oldu ama haftalık 3 litre net bitiryorduk.Hem seviyorum hem tok tutuyor kilo almıyorum hemde sağlıklı diye. Bebişin kilo artışı çok gitmesin diye şimdi durdurdum. Aklında olsun köyden süt getirip satan felan varsa her hafta onu pişirip günlük tüketmeye çalış. Yumurta peynir bende çok tüketmem yemekte çok yiyen biri değilim ama sütün faydası çok oldu süt ayran yoğurt.