Denizyildizi1 Doğum yapalı 2 ay olacak geri çekilmeyle korunuyoduk 4 gündür midem bulanıyordu 40 ım çıktığından beri adet olmadım testim bu şekilde
tugba-polat Denizyildizi1 malesef bizde öyle korunuyorduk kızım 3 aylıkken hamile kalmışım iki kızdan sonra bir oğlum olucak Allahin izniyle önümüzdeki ayın 29 unda 1 yaşında giricek ben 30 haftanın içindeyim 🥴☺️
Nurrr35 Testte çok az bi çizgi belirtisi var fakat bu hatada olabilir erken gebelik testi yaparsanız daha net öğrenebilirsiniz
smnrsmnr Ya benimde ilk haftalar olduğu için bu şekilde aşırı derecede silik çıkmıştı. Adetim 2 gün gecikince yapmıştım. Kan verdim ve hamile oldugumu öğrendim. Sizde bir jan verin isterseniz. Ya da bir kaç gün sonra tekrar test yapın
Maviii klasik bir cümle olacak ama geri çekilme bir korunma yöntemi değil. hakkınızda hayırlısı olsun
Meresss Denizyildizi1 kuruma çizgisinede benziyo istersen sabah ilk idrarla erken gebelik yap hakkında hayırlısı olsun
Melos90 Denizyildizi1 doğumdan sonra iyi korunmak lazım hemen hamile kalmak istemez insan geri çekme korunma yöntemi değil arkadaşım da böyle kaldı 🤷
Tuba11 Denizyildizi1 silik bir çizgi var çok belli hayırlı olsun canım 🙏 bizde prezervatifle korunuyorduk kendi istegimizle kızımız 1 yaşına girdikten sonra istedik ve oldu. Sağlıkla gelsinler 🙏🥰