Minikbebegim1999 ben de çok seviyordum ve doktora korkarak sormuştum sonra demişti ki bana, yanlış anlama hiçbirimiz inek gibi oturup bir Demet yemiyoruz 😅 azdan bir şey olmaz demişti ben hep yedim hala yiyorum salatada kısırda sabah yeşillikle falan. Az yemekten bir şey olmuyor.