9+6 yım. Şubat annesiyim bende. Cinsiyet bekleyenler iki arkadaşımda hamile doktorları 11. Haftada cinsiyeti söylemiş. Hatta ikisininde doğumuna az kaldı 11. Hafta yapılan tahmin doğru çıktı ikisinde de. Kullandıkları ultrason cihazlarındanmı bilmiyorum ama bazıları erkenden görebiliyor. Bende de bulantılar var prilam kullanıyorum o çok rahatlatıyor. Genel olarak hamileliği hiç sevmedim