Bol bulantılı kasık ve bel ağrılı olarak 10. Haftaya giriş yaptık bugün🤦🏼♀️Aslında kanamam ya da lekelenmem olmadı kızlar ama bugün kontrole gittiğimde doktoruma çok fazla kasık ağrım oluyor dedim o da progestan yazdı bana fitil olarak sabah akşam kullan dedi size de ağrı için yazılan oldu mu hiç ya da bildiğiniz, acaba kanama alanı falan mı gördü kese etrafında diye düşünüyorum🙄🥺