Deletedmom83940 ya insanların duygularıyla oynamayın hamilesin diye 10 gün varken çıkmaz birinci test bozuk ikincisi de kuruma çizgisi var benimde böyleydi üstüne adet gördüm geçmesini bekle
Sltnemir Asafmavi kanda bile adete 13 gün kala nasıl çıkıyor anlamadım ne ara kaldın hamile ne ara yerleşti de ne ara HCG salgilandi
Asafmavi Sltnemir evde birgün önce test yaptım negatiftim ertesi gün midem de ağrı vs vardı doktora gittim gebelik tahlili istedi gerek yok evde yaptım değilim dedim ama o yinede istemiş sonucu görünce bende şaşırdım 105 di betam 12-13 günüm vardı adetime de hemen geldim test yaptım bidaha ikinci çok silik de olsa çıktı . Şuan 35 haftamdayım . Üzerine mi gördüm nasıl oldu bilemem ama yalan söyleyecek te değilim sanırım.
Elizya18 Benimde adet bitimi ilişkim oldu iliskiden 14 gün geçmiş bu arada,bir de flashla cektigim için iki çizgide soluk görünüyor fakat normal de c daha koyu t ye göre
Asafmavi Elizya18 benim üzerine görmemi oldu adet olayı yerleşme kanamasımıydı bilemem ama benim yaşadığım durum böyleydi biraz daha bekleyip bir doktora görün istersen. Mesela bir arkadaşımın da adetinden 20 gün geçmişti kanda çıkmamıştı bile garip yani belkide geç dölllrnmeydi onunkide bilinmez en iyisini doktorun söyleyecektir. Hayırlısı olsun .
Asafmavi Sltnemir 27-28 günde bir 4 gün adet olurdum ben. Ama dediğim gibi yaşadığım şey adet kanaması değilde yerleşme kanaması ise bilemem onu tam hatırlamıyorum ama 10 kusur gün vardı adetime daha direk 105 çıktı hatta ikiz falanmı dediler yani dediğim gibi yerleşme kanaması da olabilir bilemem orasını.
Asafmavi Sltnemir Bebeğimin kilosu 10 gün önde boyu da uzun dediler genelde 10 gün oynuyor adet ile ultrason arasında
Sltnemir Asafmavi üstüne görmüş olabilirsiniz çünkü yumurtlamadan bir iki gün sonra hcg 105 çıkmış oluyor adetinize 13 gün kalınca
1fatime_2003 Elizya18 2 sindede var nadir görunuyo 10 gun var 1 ,2 gun kala birdaha dene bence hamilesin çünki bendede çıxdı öyle ve şukur 21,+3 hafdalık hamileyim
Sltnemir 1fatime_2003 yumurtlamadan 1 hafta sonra bunun yerleşmesi var bir iki gün sonra ksn testi yaptırsa iki gün sonra tekrar test isterler
TeoMom Elizya18 Adetine on gün kala kaset testte bu kadar net çıkması düşündürücü canım zaten pembe olan hatalı başka bir testle tekrar dene istersen ama erken bence
Sltnemir 1fatime_2003 benim adet olmadığım gün yaptım spral olduğu halde 45 dakika sonra soluk çizgi çıktı eğer 5 dakika içinde ikinci çizgi hemen çıkıyorsa doğrudur
Elizya18 Sltnemir daha üstümü toparlarken belirdi çizgi bilemiyorum gerçekten kendimi umitlendirmekte istemiyorum hemen 10 gün var çünkü ..eğer olduysa da adet bitimi olduğunu düşünüyorum çünkü 14 gun geçti ilişkinin uzerinden