Mrvtyzcglu Rabia-22 kürtaj olmadım ki o içerde duruyor zamanla rahim duvarına yapışıyormuş doğumda çıkıyormuş öyle söyledi doktoe
Gulgg Yildiz028 varmıydı kanamanız veya baska sikayetiniz? Belirtilerin değişmesinim normal olduğunu doktorlar söylüyor zaten
Mrvtyzcglu Gulgg yok kanamam yada herhangi bişeyim kasık ağrılarım ve miğde bulantımda yok iyice psikolojim bozuldu
Gulgg Mrvtyzcglu bu belirtiler sürekli olacak diye bi şartta yok aslında bizler evhamlıyız. Ben de kendimi yokluyorum sürekli ama doktor dısında hiçbirimiz net cevap veremeyiz birbirimize sadece dua etmek yarar sağlar 🙏🏻
Mrvtyzcglu Rabia-22 Rabia-22 evet ikiside gözüküyor fakat kalbi duran bebek saydamlaşmış halde görünüyor
Rabia-22 Mrvtyzcglu ya kıyamam allahın işine bakarmısn akıl ermez ya.çok şaşkınım.ilk defa ogrenıyorum bunu.senı uzdüysem hakkını helal et.ama sanırım senden cok uzuldm ben ya🥺🥺
hayallliiim Mrvtyzcglu evet kuzum 8+5 iz bu sefer çok evham yaptım bulantım kesildi hastanede soluğu aldım ama illa belirti olcak diye bişey yok dedi doktor güzel haberlerini bekliyorum
MerveEmre1508 Mrvtyzcglu Bende de bayramdan sonra bütün belirtiler gitti zaten midem falan da bulanmazdı ama göğüs hassasiyetim yok oldu kramplarım bitti kontrolüme 10 gün var bende sizin gibi evhamlıyım acaba bişeymi oldu diye hergün kuruntu yapıyorum 😟
Yildiz028 Mrv_123_bg muayne etmiyolar kanama ve siddetli sanci yoksa acillik bi durum yok deyip beni geri gonderdi kadin dogum hastnesi acili