Mrvtyzcglu ben de 9+5 aynı durumu yaşadım post açtım hatta, ilk gebeliğimde söylenen gibi bulantı kesilme göğüs sönme olmadı ansızın kalbi durmustu. Vücutta salgılanan beta hormonu haa diyince düşmüyor 9da kalbi durmustu 11. Haftada kürtaj oldum ben sonrasında yavas yavas geçti belirtilerim. Ben de sizin gibi korktum bulantı hafifledi pek yok diye ama değişime her zaman ayak uydurmalıyız sanırım cok evhamlı olunuyor bu haftalarda