aryadamla Ben de ilk başlarda Çamlıca Medipol Zeynep Elmalı’ya gidiyordum fakat memnun kalmadım 4 aydır Çakmak Erdem Funda Ayşe Demir’e gidiyorum çok memnunum muayne ücreti 220 liraydı fakat zam gelmiş sanırım daha zamlı muayneye gitmedim 🐣
Aylynkk Ruveyda_baskapan valla öyle ki benim gebeliğim çok zor bir süreçti ikiz gebelik olarak başladık biri düştü vs 😭 şükür şimdi kizimla kavuşmama 3 hafta kaldı Ayşe Şeyma hocada karar kıldım en sonunda medipoldeki çoğu doktora gittim en içime sinen o oldu diyim
aryadamla Ruveyda_baskapan çok sık çağırıyordu açıkçası bebeğin sürekli radyasyona maruz kalması hoş değil maddi açıdan da çoğu insanı zorlayabilir ve çok da ilgili olmadığını düşünüyorum odasına girmemizls çıkmamız bir oluyordu vs vs :)
Ruveyda_baskapan Aylynkk enerji alamadım ya bilmiyorum bana hitap etmedi , Zeynep hanım daha tatlı dilli geldi bana
Ruveyda_baskapan aryadamla benide çok sık çağırmıyor 😂 randevuları daha sık yapsak olmaz mı diyorum beni mi özlüyorsun diyor 😂