merveyuksekacar çamlıca medipol hastanesi hüsniye sedef binöz. O kadar iyi biri ki biz çok memnunuz. Tek problemimiz herkes saatinde randevusuna girerken bizim doktorumuzun yoğunluğundan birazcık beklememiz 🙂 ama ben doktorumdan çok memnunum 1 saat de beklesem sesimi çıkarmam sanırım. Herşeyi sanki işk kez anlatırmış gibi detaylı ve sakin anlatışı size cesaret veriyor bi deneyin isterim.