Deletedmom7373700 ayyyyyy asıl siz kimsiniz yaaaaaa???? İnsanlara hakaret etme hakkını kendinizde neden ve nasıl bulabiliyorsunuz? İlkolkulundan tutup cahilliğinden çıkmışsınız! Ha benimkini merak ediyorsanız hemen sölim üni. Mezunuyum ve bir eğitimciyim. Hiç kimseye hakaret etme hakkını kendimde görmedim görmem de. Ama sizin gibi eğilememiş insanları gördüğümde cidden çok üzülüyorum. İnsanlar keyifli vakit geçirmek, bazen korkularını endişelerini paylaşmak, bazen can sıkıntısını gidermek için burada.. ve hepimiz heyacanla bebeğimizi bekliyoruz. Geçmişin tecrübeleri yadsınamayacak kadar büyük.. ilginizi çekmeyen postların altına yorum yapmazsınız olur biter.. insanların heveslerini kırmaya hakkınız yok.. umarım bundan sonra daha dikkatli yorum yapıp empati kurmayı başarabilirsiniz..