Pembebulutt cahil işte ne olacak ki. Asla okuyup araştırmıyoruz. Elimizdeki telefonu sadece akşama kadar tiktok izlemek böyle saçma sapan hurafeleri öğrenmek için kullanıyoruz. Lekelenme hamilelikte normal kabul edilen bişey değil. Ciddiye alınması lazım. Allah korusun riskli bir durum olabilir. Ama millet aaa lekem geliyor oğlum olacak kafasında. Ayak yanmasının da bir sürü sebebi var. Aşırı kilo, kronik yorgunluk, uzun süre ayakta kalmak, alerjik problemler, B 12 vitamini eksikliği, travmalar, sinir sıkışması, karaciğer ve böbrek problemleri, kan dolaşımı ile ilgili sorunlar, artrit gibi rahatsızlıklar, sigara ve alkol kullanımı vs vs. En önemlisi de gebelikte diyabet. Yani gebelik şekeri olması. Ama aptal aptal bunu cinsiyete bağlıyorlar. Biraz olayı ciddiye alıp ya acaba bu neden olur sağlık sorunu mu diye araştırıp doktora danışmak yerine gerizekalı hurafelere inanıyorlar. Bişey diyince suçlu biz oluyoruz