Kaderteke Uzay1907 ya bende yeşile benzer akıntım oluyor akıntı geliyordu zaten ama böyle yeşil gibi rengi hafif
Ezoo35 35+3 yaklaştıkça heyecanımız artıyor ☺️ Rabbim sağlıkla evlatlarımızın gelmesini nasip etsin inşaALLAH ❤️ Ama sanki artık klimalar bile bu sıcak basmalarına fayda etmiyor 🤒
Ipeksari57 Kaderteke 34+1 olduk bizde valla heycan hat safhada 🤩 Bebiş doğdu butonu bile gelmiş ayy Sağlıkla gelsinler 💜
Aalleeyynnaa Minikoanne yok valla herşey hazır çok şükür sadece çanta yapmak kaldı, haftasonu ilk nst var ondan sonra inşallah hazırlcam 😊