Babydoganay 35+6💪🏻🍀Ayaklarımın altı o kadar yanıyor ki tarifsiz..Son 29 ama 🙏🏻Aynı sorunu yaşayan varmı,varsa yatıştırmak için ne yapıyorsunuz?
Ecceee Babydoganay benim de özellikle yürüyüş sonrası inanılmaz yanıyor..bi leğene soğuk su doldurup ayaklarımı yarım saat içinde bekletiyorum..sonra kurutup altına yastık koyup yukarı dikiyorum..biraz rahatlatıyor..benim artık ellerim de yanmaya başladı 🙈
happykrkmzs Babydoganay 38+2yim hiç bişey hafifletmiyor valla diz kapağıma falan koyuyorum uzanıpta orası soğuk gelince iyi oluyo biraz o kadar
Yldzzduygu Babydoganay bende öyleyim üstüm hep acık köye gittim rahatlatın diye haasta oldum öyle geldim yine aynı üstüm hep acık dayanamıyorum artık 😔
Mysaa Kaderteke olduk oldukda hala hersey aynı duruyor hiç hazırlığım yok acelem yokmuş gibi niye böyle saldım anlamıyorum 😀
Aalleeyynnaa Minikoanne yok valla herşey hazır çok şükür sadece çanta yapmak kaldı, haftasonu ilk nst var ondan sonra inşallah hazırlcam 😊
Kaderteke Uzay1907 ya bende yeşile benzer akıntım oluyor akıntı geliyordu zaten ama böyle yeşil gibi rengi hafif