Bizde 17+5 haftalıgız ,ultrasna göre 18+2 ama; karnım cok yok. baska benmle aynı olan hamilelere bakıyorum göbek cıkmış fazla fazla insanlarda konuşyor cok zayıfsn hiç belli degl vs diye herkes bir olacak diye bir şey sonuçta bünye meselesi bunun bilincindeyim ama yine de hormonlardan insan üzülüyor 🤷🏻♀️☺️