Sibelllettoo İnşaAllah sağlıcakla kucaklarımıza alırız bebişlerimizi canım😊
Kişiden kişiye değişiyor benim ilk doğumumda nişan geldi sonra 3 gün pempe leke geldi onra kanama oldu ve 41+1 doğurdum.
Şuan 40+5 nişan bile gelmedi bakalım nasıl olucak 🤷♀️