elfknk98 suni sancı verilirken bebeğimin kalp atışları düştü ve acil sezeryana alındım. Sezeryanda belden uyusturmali oldu ve ya doğru yere iğneyi yapmadilar yada tam uyusmami beklemediler bebeği çıkartırken falan hep acısını hissettim hatta hasta tam uyusmamis dediklerini bile duydum. Daha sonra 10 gün kontrolünde ultrasonda yabancı bir cisim gözüktü. Doktor bebeğin eşini içimde unutmuş abes bir kanamam olmadığı için de anlamadım ama ağrım çoktu topalliyordum. 2 kez kürtaj oldum. Çatala çık dediler ve iznim olmadan uyusturmadan kürtaja başladılar açıdan duramayinca bacağımdan iğne vurdular oda bayilacagim esnada. Sonra yatis verildi ve diğer gun sabah taburcu olacağımı düşünürken birde ameliyathanede uyutularak kürtaja girdim çünkü parçaları tam olarak cikaramamislar ayrica rahimde damar patlattilar çok kanamam oldu. Anlayacaginiz devletteki doktor beni öldürüyordu. Herkesin doğumu farklı tabiki her doktor da farklı yasacagim varmış rabbim bunu yazmış bana diyorum ne diyim