elfknk98 Ben özele gidiyorum fakat doktorum 10 gün yok bu aşamada doğum gerçekleşirse devlet hastanesine gitsem doğuma alırlar mi
1anne2bebe elfknk98 canım devlet hastanesinde “ ya sen özelden takiplisin doğum yaptıramayız “ diye bişey yok. İstersen yurtdışından gel yinede kadın doğum acilden girerek doğumunu yapabilirsin.
elfknk98 acemianneee_31 yani eger baska doktor bakcak olursa bi önemi kalmiyor diye bide maddi acidan bazi aksilikler oldugu icin
Kevserkalender92 elfknk98 İnşallah seni alırlar 🙏 Hastaneden hastaneye fark olabilir sarıyerden yazıyorum
hunilimom elfknk98 aslında bu biraz hastaneye bağlı bazı normsl devletler risk almak istemiyor kadın doğum hastanesi veya üniversite ye gönderiyorlar bir kez de olsa kaydınız var ise belki kabul ederler hafta sonları onlarda da doktor olmuyor
TinyBabys elfknk98 doğum başlamadıysa, yani doğmasına biraz vakit varsa almıyorlar diye biliyorum. Tetkikleri yapıp takipli olduğun doktoruna gitmeni söylüyorlar.
pusatmom35 elfknk98 acilden giriş yapın. Bende özel takipliydim devlete acilden giriş yapıp orada doğurdum
pusatmom35 elfknk98 özele para vermek istemedim devlette doğurmak varken. Ama ben devletten hiç memnun kalmadim maalesef
elfknk98 pusatmom35 neden ne açıdan ben de devlete açıkçası güvenmediğim için gitmedim ama dediğiniz gibi maddi açıdan istediğim gibi olmadi hiç birsey