kubra1204- kaç mm olduğunu bilmiyorum öğrenmek istemedim bir gün hastane de kaldım serum iğne ilaçlar falan gözetim altında bir günde azda olsa toparlamışdı rahim serklaj yapmadı tuvalet ihtiyacım haricinde hiç kalkmadim haftalarca sonra biraz daha esnetip yürüdüm yemeğimi kendim yaptım dikkat ediyorum hala günün çoğunluğu yatarak geçiyor birde progestan düzenli kullanıyorum