Zeynepyasa0 miraninannesii gidiyim gidiş geliş ishal de oldum hadi hayırlısı teşekkür ederim kuzum bilgilerin için
Alya_miram Cemileyavuz01 inşallah gecer benimki açıkcası bebek doğum kilosunda oldugu için bekletmediler. Bebek bide makat gelişti diye zorlanmadan beni teselli ederek aldılar suan yanımda 4 yasında elhamdülillah
Alya_miram Zeynepyasa0 sen bi git fazla rahatsızlık vermeden doktora, doğuma gitmeden onceki gece hiç uyuyamadım nefes alamıyordum agrım oluyodu, nasıl gittim 1 gün sonra sezaryene aldılar beni
Zeynepyasa0 Cemileyavuz01 teşekkür ederim kuzum yaa açılmadan dolayı mı oluyomus adet olcak gibi ağrıyo delirtiyo kasiklarim üstüne bide ishal yaptı
Zeynepyasa0 Cemileyavuz01 gerçekten mi internet ten baktım fakat başka birine daha sordum bende de oluyo kaslar gevsiyo falan dediler o yüzden gitmedim gideyim o zaman