miraninannesii sizin ki o zaman normal doğum olucak, biz 1 hafta yattık taburcu ettiler 2 gün sonra gittiğimde doğuma aldılar nstde sancım cıkıyodu, bnm kızda 2800dü doğdugunda şimdi maşallah 4 yasında sağlıklı hiç bir sıkıntımız yok bol boş muz, ceviz ve kaşar yiyin daha iyi olur bebiş için Allah’ın izniyle sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah 🤲