Tiredshe Plastik geniş büyük terlik lazım doğumda ayaklarım çok fena ödem yapmıştı genelde çoğu insandada oluyor, yani rahat olması lazım normaller ile rahat edemezsiniz ki
annenur Tiredshe normallerden kastım da hani ev terliği gibi olsun da değil daha sonra dışarıda da giyebileceğim şekilde olsun amacım tuvalet terliği gibi durmasın 😂
Arzu7439 mrs_atalay evet gayet rahat. Ben kendi numaramı aldım. Ama aldıktan sonra ayaklarım baya şişti 😅 bantlarını bir delik açtım daha iyi oldu. Çok hafif bişey. Plastik terlik gibi değil. Köpük tabaklar olur ya mevlütlerde falan kullanırız, sanki onun gibi 🤣
4cocukannesi Bebetomveben sizin aldığınız hastanede oda içerisinde giyilebilir ama tuvalette falan uygun olur mu bilemedim
goktugunannesii annenur @Tiredshe dediği gibi ama ayaklar şişince sıkıntı oluyor şuan bende o paylaştığım terliği giyememeye başladım ayaklarım şişti evde 42 numara crocs tarzı bir terlik vardı onu giyiniyorum başka bir şey olmuyor çünkü 😂😂 DeFacto dan paylaşılan terlik mantıklı ayarlanabilir olması büyük avantaj benim öyle ayarlanabilir terliğim vardı kayboldu aldığımda olmamaya başladı tekrar almak istemiyorum altı üstü bir kaç gün giyeceğim ve sonra normale döneceğim evde olanla idare etmeyi düşünüyorum alırken buna dikkat etmen iyi olur
12_ze annenur peki doğum anında ne terliği gycez ben de bi tane normal terlik koydum bir tane de o da da giyerim diye beyaz kapalı lohusa terliği koydum