Leylabngll doktoruna danış kuzum ne desem boş valla yani normalde ağdayla devam ediyorsan ve riskli bir gebelik değilse sorun olacağını sanmıyorum ama dediğim gibi doktorun iyi
Bilir ben biraz üşendim gittim bir kere jilet deldirdim şimdi gobekte var görüş açım daraliyor😄 ama jiletten agdaya geçmek belki katılmaya sebep olabilir diye malesef son ay yaptırırım heralde doktoruma danisip