Nil2736 kesinlikle katılıyorum bide özel bölge olunca daha bir hassas oluyor bende bembeyaz bir insanım ama tüylerim cihazı görüyor çünkü bayağı kalın ve siyah zaten lazer gittim hamile olduğumu öğrenince kesmek zorunda kaldım ve tek tek çıkmaya başladı ilk ağda yaptım sonra üşendim jilet degdirdim şuan feci şekilde canım çıkar resmen asla ağda yaptiramam o yüzden hamileligin son ayında yaptırırım bari bende yola böyle devam edeyim ağda kolaylık oluyor ama bir kere jilet derdimi agdaya geçiş yapmak zor oluyor🤷♀️