Selindora ya doğumumuz çok benzer, ben de 39+6da gitmiştim hafif sancım vardı ama daha doğum başlamamıştı, alttan muayene etti eve gittim sancı başladı. Ama ben biraz oyalandım evde 3-4 saat kadar. Sonda söyledikleriniz de çok doğru, ben çok istedim ayakta dolanayım ama izin vermediler yatarak sancı çektim en zor kısmı oydu. Sağlıkla büyütün güzel kızınızı ya duygulandım çok konuştum yine 🥺😍❤️