MbsN
En pahalisi neyse onu kullandim catladim gogus gobek kalca 😁 ben genetik olduguna inaniyorum cunku bende olan catlaklar annemdede var ve hic catlamadim diyenede inanmiyorum kilo almadim diyenede ben benim kadar istahsiz birine raslamadim bazen gunde 1 kez yedigim olur oda zorla ama yinede aldim catlaklarida kafama takmiyorum Evet gogsumu eleyince kesik kesik olusu beni rahatsiz ediyor ama yapacak birsey yok para verip catlicana hic verme brak catlasin😆
Smyrgnk
MbsN harbiden ya bende aynıyım resmen annem nereden çatladıysa oralardan çatladım 😅 üstelik pahalı bir krem kullandım yağlar daha çok işe yaradı bak badem yağı en azından derinlerşmesini engelledi bence
Ozdemiryksl
MbsN
[bilinmeyen] kaçıncı haftada başlamak gerekiyor bu çatlak kremlerine☺️ 18. Haftadayım
Mutlukalp
gonulcelen
[bilinmeyen] bi yerden başla sen yine de annem çatlamış su içmekte zorlanıyorum başta 1 kere sürdüğüm jeli şimdi iki kere sürüyorum evdeyim sıkıntıdan öğlen bir de yağlanıyorum ama yeri geliyor bazen bir kere anca kullanıyorum şimdilik çatlamadık 34. Hf olduk inş sonu da mutlu son olur. Bu arada annem cok çatlamıs ama doktor teyzen halanın da genetik faktörleri oynar dedi 🤷🏼♀️ Yani evet çatlayacagı varsa çatlar tabi aşırı kilo almakta bnce çatlamaya sebep olur yani vücüt yapısıyla alakalı her kilo herkeste farklı dağılım gösterir.( lierac ve Hindistan cevizi yağ kuşanıyorum )
caglademir
Ben de catlayacagin varsa catlayacagina inaniyorum, tabi ki nemlendirmek rahatlatmak lazim ama dunya para vermeye gerek yok. Aldim bepanthol vucut losyonunu her yerime suruyorum, arada bebeyagi, yallah☺️ Henuz catlamadim ama daha 3 ayimiz var catlicaksa catlicak onlem krem degil bence😳
Deletedmom00012
Elinden geleni yap çatlarsa yine çatla :) 100 tl lik krem olacağına 10 tl lik aktardan yağ al 😉
Blackmelody
Hakiki zeytinyağı sürün çörekotu yağı ile karıştırabilirsiniz. Fiyatların pahalı olmasıyla iyi olması arasında bağlantı olduğuna inanmıyorum.
[silindi]
[bilinmeyen] belkide sürülen kremler azaltmaya yardımcı oluyor bende kullandım karnımın altları çatladı ama çoğalmadı sürmeye devam ettim belkide sürmeseydim çoğalacaktı belkide baştan sürseydim hiç olmazdı 😂birşey kaybetmeyiz sürelim yeni Doğum yaptım biraz daha iyi olunca sürmeye devam edicem Doğumdan sonra da sürmek lazım diyorlar 😂 zaten doğum yapınca eskisi gibi kötü görünmüyor karnın indiği için çatlaklar küçük çizgiler halinde oluyor yani bende öyle oldu zaten aşırı çatlamadım 😂
Neslisahhh
[bilinmeyen] benim de anladığım kadarıyla hangi ürünü kullanırsan kullan önemli olan bedenini uzun süre nemli tutabilmesi ve e vitamini içermesi. Ben de bi çok ürün ve yağ denedim. En uzun süre cildimi nemli tutan ürün de vazelin oldu. İçine e vitamini kapsülleri katarak kullanılabilir.
YamurmitKayhan
[bilinmeyen] annem çatlamamış :) sabah farklı öğlen farklı aksam farklı bakım yapıp pahalı ucuz büyükanne işi herşeyi yapıp yine de ne olursa olsun çatlayanlardanım ;((
Duyguynrky
[bilinmeyen] ben en başında bebe yağı kullandım aklıma geldikçe sürdüm kilo almaya başlayınca kantoron bebe yağı ve hindistan cevizi yağını karıştırdım hergün sürdüm bazen 3 defa bazen 1 defa.. bol su içtim suyu hiç ihmal etmedim 38+6 da doğum yaptım hiç çatlağım yok. Kol göğüs bacak totiş karın her yer aynı. 55 le hamile kaldım 69 la doğurdum. Kiloda aldım yani 😁
ftmfts
[bilinmeyen] valla istersen aktardab uygun fiyata yag al istersen pahali kremler al catlayacaksa catliyor. 33.haftama kadar ne guzel hic catlamadim dedim sonraki gun bi baktim çatlamış bir gunde ve suan yayılıyor. surekli de yağ sürdüğüm halde. o yuzden boşverin takmayın derim. deri yapısıyla alakali benim karnim birden cok gerginleşti inceldi ona bağlıyorum.
Esra___
[bilinmeyen] valla Cnmm lierac kullanıyorum hindistan cevizi yağı da kullandım afedersin öküz gibi olduğum için çatladım 32 haftada 16 kilo aldım totom sol basenim harita gibi oldu henüz göbeğimde Yok ama o da bebek çıkınca çatlar kesin hiç umudum yok kilo bu kadar çok ve hızlı almasaydım belki çatlamazdım 😔
Fulyag
[bilinmeyen] Bir kaç farklı krem ve losyonu denedim henüz çatlağım yok ama okuduğum Sağlıklı Gebelik Rehberi adlı kitaptan olduğu gibi aktarıyorum: “Çatlakları önlemenin hiç bir yolu yoktur. Derinizin en altlarındaki bağ dokularından kaynaklandıkları için krem ya da yağ sürmenin bir yararı yoktur. “ diyor 😌
Duyguynrky
[bilinmeyen] sanırım biraz şans işi benim göbeğim son haftalarda çok çıktı ondan öncesinde hiç yoktu 34’den sonra büyüdü 36-37 de pik yaptı 38 ve 39 da bomba gibiydim 🤣 avantajım o oldu sanırım geç büyüdü göbek
dryaras7
[bilinmeyen] ne yapsam bilemedimcilerdendim bişeyler yapmaya çalıştım 35+2 karnımın altı çatladı 😂😂😂😂
Duyguynrky
[bilinmeyen] hamur işini yemezsen az kilo alırsın ben çok yediğim için çok kilo aldım
dryaras7
[bilinmeyen] ay deneyim bari gene devam ederse kaderim derim artık 😂
Duyguynrky
[bilinmeyen] benim kaşıntım çok oldu ama hiç kaşımadım ama söylenen o yönde kaşıntıyla ortaya çıkıyormuş. Ben de kaşıntı oldu üstten hafif kaşıdım kıyafetim varken sonra hemen karışımımı sürdüm. Şanslılardanım hiç çatlağım olmadı inşalah seninde olmaz
gonulcelen
Duyguynrky ya bnm de hiç kaşıntım olmuyor olsa da asla kaşımıyorum hemen yağ vs sürüyorum masaj yapıyorum gerçekten çatlağın belirtisi kaşıntı mı başka belirtileri var mı acaba 🙄
gonulcelen
[bilinmeyen] evet öyle diyorlar bnmde yüzüm yağlı ama vücüdüm degil bi de hamilelikte iyice kuruyor ztn göbüş büyüdükçe geriliyor ve krem yağ vs kaçınılmaz oluyor yani resmen gerginligimi alıyor rahatlatıyor