Aynı dertten muzdaribim 4 5 gündür. Reglime de 1 hafta falan var biraz bel ağrım var ama temizlik yaptım ona bağlıyorum onu, kasıkta hafif batma ara ara hafif sancı geliyor sol yumurtalığımda çikileta kisti var onu da ona bağlıyorum heveslenmemek için, haziranda kimyasal geçirdim çünkü :/ inşallah allah gönlümüze göre verir valla ne diyim 🥲